marka danışmanlığı

Markalaşmak demek, öncelikle hikayenizi doğru ve etkili bir şekilde anlatmak demektir.

Çünkü dünyanın yeni trendi, hikayenizi anlatma üzerine üzerine kuruludur. Dolayısıyla markanız hikayenizdir ve de sizi tanımlayan kimliğinizdir. Markalarda tıpkı insanlar gibi belirli karakteristik özellikleri taşırlar. Samimi – Heyecan verici – Uzman – Sofistike gibi…

Peki siz hangisisiniz?
Biliyorsunuz ki markalarında bir değeri var, tıpkı binalar ve fabrikalar gibi.. Her yıl dünya çapındaki markaların değer araştırmaları yapılıyor ve tüm dünya kamuoyuna açıklanıyor.. Bağımsız danışmanlık firması Brand Finance’ın yapmış olduğu araştırmada 2017 yılı için açıklanan dünyanın en değerli ilk 3 markası ve değerleri: Google 109.5 milyar USD – Apple 107.1 milyar USD – Amazon 106.4 milyar USD…

Ülkemizin en değerli ilk 3 markası ve değerleri ise: Türk Telekom 2.620 milyar USD Turkcell 1.959 milyar USD – Türk Hava Yolları 1.920 milyar USD… Belirlenen bu rakamların içerisinde hisse senetleri, binalar, üretim yerleri vb. dâhil değildir.

Hangi işi yaparsanız yapın, markanız sizi diğerlerinden ayıran kimliğinizdir. Dilerseniz keyifli bir kahve eşliğinde şirketinizin marka değerini nasıl yükselteceğimizi tüm süreçleri ile konuşalım ve marka danışmanınız olarak tüm bu süreçlerde yanınızda olalım.